dimarts, 29 de juliol del 2014

PIOCAM

Bones Pioners i Caravel·les!!

Ja no queda res per al Piocam, per això hem de començar a tenir-ho tot ben preparat i ben enllestit. A continuació teniu les quatre coses importants que queden per comentar.

Al següent enllaç vos tornam a posar la LLISTA DE MATERIAL que heu de dur. És una llista orientativa, però és imprescindible i molt important que dugueu:

- CREMA SOLAR I GORRA/CAPELL
- MOTXILA PETITA + CANTIMPLORA
- DNI I TARGETA SANITÀRIA ORIGINALS I EN VIGÈNCIA

*Recordau que s'altre dia vàrem comentar que l'organització del Piocam només posarà es Gel de dutxa, el xampú l'heu de dur vosaltres.

Un altre tema, el menjar del primer dia l'hem de dur de casa. El DINAR ha de ser per cada un de vosaltres i els caps vos recomanam que sigui un bocata, així ens evitam haver d'escurar. 

El SOPAR, però, ha de ser per compartir. Soparem per pobles i la idea és fer una petita mostra gastronòmica del menjar més representatiu de cada terra. És a dir, heu de dur algun plat típic que us agradi. Si voleu, ja que sou poquets, posau-vos d'acord en què duu cada un. Pel que fa a les quantitats n'heu de dur per vosaltres i una mica més.

Els caps durem ensaïmades, així que duis plats salats!!

**Per al bon funcionament de la cuina del nostre poble ens faran falta recipients per guardar les restes d'oli, la sal...per això, cada un de vosaltres ha dur MÍNIM 1 POT DE VIDRE (d'olives, de ciurons...el que sigui!).

Ara sí, dia 6 d'agost ens veim al cau a les 10:00h del matí. 

Per evitar que tots els pares i mares facin cotxades cap a Son Serra ens podem repartir, uns que facin l'anada i uns altres la tornada. Sou 11 pioners, així que faran falta 3 cotxes. 

Per la TORNADA, segons l'horari, ens toca la sortida del campament a la 13:30h. El mateix dimecres dia 6 d'agost aclarirem quins pares/mares vendran a cercar-vos.

Ale, això és tot! Per qualsevol dubte, ja sabeu!

Per cert, ja estan penjades les fotos de Final de Curs i un petit tast del Campament!

Caps de PiC :)




dimarts, 15 de juliol del 2014

PIOCAM

Bones Pioners i Caravel·les!

Com ja ens hem recuperat des campament i per no perdre la dinàmica, vos convocam a totes i tots els que vengueu al PIOCAM aquest divendres dia 18 a les 12:00h al cau.

La idea és que dugueu dinar per compartir, dinar plegats i explicar-vos una miqueta com estarà organitzat el campament, el planning, rutes i voluntariats, tot el tema de cuina, ses normes....i un parell de cosetes més.

Així que és molt important que vengueu!!!

A les 18:00h ja us poden venir a cercar.

Per cert, si algú de voltros té fotos, videos des campa que les dugui i les passarem a s'ordenador per començar a juntar-ho tot.

Confirmau assistència amb un comentari al bloc o avisant-nos!!!!

Ale, això és tot!

Caps de PiC :)

dilluns, 7 de juliol del 2014

Hola a tots i totes!
Aquests dies el temps ens ha estat un poc més favorable i hem pogut nadar al riu Ter. Ahir a l‘horabaixa, en Marc i n'Àngel van venir a fer un taller de rapinyaires nocturns i vàrem disseccionar egagròpiles (bolles de productes de rebuig com òssos o pèl que expulsen els rapinyaires). Va ser molt interessant. 
El vespre, vàrem tornar a jugar en pla "comando" a un lloc que pareixia del "Call of dutty". 
Respecte al menjar; ha estat molt bo, ja que vàrem fer une "fajitas" espectaculars.
Avui a l'horabaixa, els cap han organitzat una gimcana bruta, i be... ha estat... LOL. 
Anècdotes:
-Al riu, n‘Isa, na Júlia T, en Jaume i n'Alba se n'han pegat una de bona i ho tenim gravat.
-Després de la gimcana bruta ens hem dutxat junts ;P
PD
Bones Mamàs i Papàs!
Vos recordam que demà agafam el vaixell a les 23:00h, per lo que arribarem al Port de Palma a les 8:00h, si no hi ha canvis a l'Estació Marítima de Transmediterranea.

Estan tots i totes bé!

Ens veim el dimarts.

Caps de PiC :)