dimarts, 2 de juny del 2026

S'ACABA

 Hola PiCsss, que tal tot. Avui venim amb informació varia.

Primer de tot vos deixam sa informació per fer sa reserva de sopar per es final de curs.

Hola famílies 🤩 ! Sóc sa vostra estimada Briski 🐮💜. Vos record que el pròxim dissabte dia 13 celebrarem el tant esperat COWFEST 2026 🐄🎶

Avui vos deix el formulari per poder reservar el sopar, Ruta 1 seran les encarregades de vendre’l. Faran pa amb oli, tant vegà com carnívor. El preu per cada plat és de 6€ i es pagarà el mateix dia en efectiu. Teniu fins dilluns 8 de Juny per confirmar el formulari. A més, vendran begudes i polos.

FORMULARI RESERVA SOPAR

Muuuuultes gràcies per la vostra atenció 🐮😁 !

Ens vegem d’aquí poc 😉

Més coses, aquest dissabte farem cau a sa platja, i vos convidam a les famílies a quedar amb noltros també!!

Anirem a una platja de Palmanova. Quedam a la següent UBICACIÓ dissabte de 17:00 a 19:30.

Després de sa platja anirem cap es cau, mos donarem una manguerada i farem es darrer cineforum de es curs, quedarem a dormir per tant pensau a dur tot lo necessari, important dur una tovallola neta per dutxar-vos en arribar al cau. Diumenge ses vostres families vos han de venir a cercar a les 12:00h Famílies recordau que en arribar al cau farem una petita reunió de campament on vos donarem el pressupost final.

I res més per ara, mos veim dissabte!

dimecres, 27 de maig del 2026

Cinema a la freska

Bon vespre famílies i PiCs,

Aquest cap de setmana hi ha una activitata molt divertida organitzada per voltros mateixes: CINEMA A LA FRESKA 🎞️🎞️
Vos deixam es formulari perquè pogueu comanar el sopar:
El dia limit per contestar es avui dimecres, perdonau per la pressa.

Com que feim cinema a la fresca, farem el cau un poc més tard, de 18h a 20:30h, i en acabar començarem a vendre el sopar. La pel·lícula seleccionada és "Ratatouille" i la començarem a projectar a les 21:30h.

Canviant de tema, el proper dia 6 de juny farem una reunió de famílies per xerrar del campament, serà a les 20h, abans del cinefòrum.

Una abraçada🌷🌷



dimarts, 19 de maig del 2026

Acampada de caps i final de curs

Bon dia PiCs,

Sabem que heu organitzat s'acampada de caps amb moltíssimes ganes i ho valoram moltíssim, però per disponibilitat de caps creiem que el més viable és fer només sa part de vetllada i tothom a dormir a caseva.

Si vos fa ganes fer les activitats del matí, podem quedar a dormir igualment les PiCs que vengueu i nosaltres com a caps de PiCs, però sense contar amb la resta. Deixau un comentari al bloc o per insta si vos fa ganes hehehe

També, error nostre, se mos va olvidar demanar-vos si heu de menestar qualque material. Feis-mos arribar (per insta o amb comentari al bloc) si necessitau alguna cosa i ho comprarem.

També vos recordam que el proper dissabte 30 farem el cinema a la fresca, recordau-ho a les famílies perquè vinguin.

🐄🐄🐄🐄🐄🐄🐄🐄🐄🐄🐄🐄🐄

ENS HA ARRIBAT UNA CARTA ESPECIAL:

Hola famílies 🤩 ! Sóc sa vostra estimada Briski 🐮💜. Vos convid al COWFEST 2026 🐄🎶, el meu super festival 🎪🎉, on podreu gaudir d’actuacions en directe i un bon sopar 😋!


Ens vegem el dia 13 de juny a les 18:30 h al cau. Òbviament, heu de venir vestits de BLANC i NEGRE. Vos animem també a fer una actuació🎤🌟 per demostrar les vostres habilitats bovines! Podeu ballar, cantar, tocar un instrument, fer una obra de teatre… tot està benvolgut. Hi haurà premis 😏… Si us animeu, important apuntar-se al FORMULARI (basta una resposta per grup). Teniu fins dia 8 de juny per fer-ho. Més envant vos enviarem un formulari per comanar el sopar.


Muuuuultes gràcies per la vostra atenció 🐮😁 !

Ens vegem d’aqui poc 😉


Una abraçadaaa🧚🏼‍♀️🧚🏼‍♀️

dilluns, 4 de maig del 2026

RECTA FINAL

 Hola PiCs! A continuació vos deixam sa calanderització de lo que mos queda de curs


9 de Maig: Cau normal, seguirem amb ses empreses

16 de Maig: Cau normal, seguirem amb empreses i deixarem tot preparat per s'acampada de caps

23 i 24 de Maig: Acampada de caps, durant s'horabaixa tendreu temps de acabar de preparar tot lo que vos quedi pendent. NO ANIREM A SA BRANCA

30 i 31 de Maig: Farem un cineforum, si fa bon temps serà cineforum a la fresca, més endavant tendreu més info

6 de Juny: Farem es cinema a la fresca que estau organitzant per la resta de es cau

13 de Juny: Final de curs, aviat tendreu més informació de lo que haurem de fer.


Això és tot per ara, que vagi molt bé sa setmana i mos veim dissabte!